Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint.
Esperem que us agradi!
dissabte, 31 de maig del 2014
Ampliació
Hem aprofitat l'oportunitat que ens ha sorgit d'ampliar l'hort.
Ja hem començat a treballar-lo, com podeu veure:
En la propera entrada ho explicaré més detalladament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada