Al fons de la parcel•la, per amagar una mica la tanca, hem decidit sembrar una dotzena de girasols i just al mig una mata de cogombres perquè s'emparrin.
Uns dies abans de la sembra vam fer germinar les pipes de girasol posant-les entre dos papers de cuina humits.
Vam triar les llavors que ens van semblar més maques i les vam sembrar de tres en tres. La profunditat de la sembra és tres vegades el tamany de la llavor. Avui, quatre dies desprès, ja hem vist les petites plantetes sortint de la terra. Al cap d'uns dies vam arrencar les més petites.
Quines ganes tinc de veure els senyors girasols saludant-nos cada cop que arribem a l'hort!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada