Ja feia temps que ho rumiavem això de fer hort, però a la ciutat, en un pis amb un petit balcó on a l'estiu hi fa tanta calor que les plantes se'ns moren sempre, no és gens senzill. Per això, quan vaig veure a la premsa que al barri de Pardinyes llogaven horts urbans en una parcel·la molt a prop de casa nostra, no m'ho vaig pensar dues vegades i vaig demanar informació.
Aquests dies hem estat consultant llibres sobre horts ecològics, planificant la distribució de la parcel·la i preguntant sobre el material que cal (eines, reg, compost...).
Avui anem a buscar les claus i a conèixer la parcel·la on començarem a experimentar en el món de l'horticultura.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada