Avui us presentaré les nostres eines. En tenim més de les que necessitem potser, però les vam comprar a un pagès retirat i ens va donar tot el que tenia per un mòdic preu.
També us presento la caixa on les desem, tota feta a má pel Jaume amb fusta tractada. Una de les normes dels horts és que no s'hi poden veure materials plàstics i, per tant, les caixes de resina s'han d'amagar amb vímets o materials naturals. Nosaltres vam decidir fer-la de fusta i a mida per assegurar-nos que hi cabria to el material (eines, galledes, regadores, calçat...)
Oi que ha quedat bé?


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada