divendres, 16 de maig del 2014

Les eines

Avui us presentaré les nostres eines. En tenim més de les que necessitem potser, però les vam comprar a un pagès retirat i ens va donar tot el que tenia per un mòdic preu.

També us presento la caixa on les desem, tota feta a má pel Jaume amb fusta tractada. Una de les normes dels horts és que no s'hi poden veure materials plàstics i, per tant, les caixes de resina s'han d'amagar amb vímets o materials naturals. Nosaltres vam decidir fer-la de fusta i a mida per assegurar-nos que hi cabria to el material (eines, galledes, regadores, calçat...)

Oi que ha quedat bé?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada