Aquest juliol s'han arribat a temperatures extremes, s'han fet records històrics d'altes temperatures. Potser és per això que gairebé no hi he posat els peus, a l'hort? La veritat és que només els més valents o els que no tenien més remei sortien de casa. Un d'ells el Jaume, que no ha parat de treballar-hi. Sort d'ell i la seva dedicació!!!
Enguany l'hort encara ha estat més generós que el passat. Hem cuinat molt i hem donat molta producció.
Els tomàquets cor de bou i roseta de Barbastro han sortit bonissims. Em vam collir un que feia més d'un quilo!! Mireu, mireu...
Les aubergínies, els pebrots, els cogombres... Tot ha anat fantàstic.
D'altra banda, les mongeteres si que han acusat la calor i no han fet res de res!! I això que enguany en vam fer moltes més per conservar per l'hivern!
Tampoc hem tingut bons enciams. Han sigut petits i de seguida s'espigaven. I les maduixeres tampoc han Fet massa fruits.
Els que si que han agraït tanta caloreta han estat els cacauets, que estan preciosos, i el panís, que fa molt goig.
A la propera entrada afegirė mės fotos perquè ho pogueu veure.

