dilluns, 28 de juliol del 2014

Visió general juliol 2014

Remirant les entrades al bloc m'he adonat que fa setmanes que no publico una foto general de l'hort.

Doncs aquí la teniu!!




El primer bancal que veieu està buit, el segon està plantat amb faveres i trèvol a fi de fer adob vegetal que, per cert, ara començarem a segar i servirà per abonar el primer i segon bancal (ja faré una entrada donant detalls). La resta del bancals són en plena producció, a més de la fila del costat de la tanca, on hi ha el roser, els girasols i un cogombre.

Oi que fa molt goig??

Per cert, algú ha vist al Sr. Nas de Pastanaga??

Ha quedat tant ben amagadat amb l'abundància de tot que s'ha convertit en un joc tipus "buscant a Willy"

Premi per qui el trobi!

Espero els vostres comentaris al blog!

diumenge, 27 de juliol del 2014

L'hort... de celebració


Algú ha sentit a parlar d'un hort dolç?

Habitualment es comenta la duresa del treball de l'hort, la satisfacció de les collites, les plagues, els remeis...

Avui us parlaré de la dolçor del nostre hort. Us presento la visió creativa d'una artista, el resultat de la inspiració personal de la meva jove nebona, Cristina Purroy, que està fent tot el possible per ser una excel·lent pastissera. Va aprofitar l'especial quarantè aniversari del meu marit per presentar-li aquest espectacular regal: un hort ben dolç i, sobretot, boníssism!!!!

Com podeu veure hi ha tots els detalls d'un hort convencional: tomaqueres lligades, melons, enciams, ravanetes, coliflors... i fins i tot el reg. La terra, com es pot comprovar, està molt ben abonada i fins i tot compta amb reg per goteig. L'envolta una tanca de fusta (com diuen les normes dels horts ecològics) fixada amb els corresponents claus ja rovellats per les humitats.


Si aquesta creació us ha encisat, us convido a fer-vos seguidors del bloc de la seva creadora:

D+D
http://dolcetsideliciosos.blogspot.com.es/



dissabte, 26 de juliol del 2014

Els girasols

El creixement més espectacular és, sens dubte, el dels girasols. Fan més de dos metres d'alçada! En els darrers tres o quatre dies s'han afanyat a obrir totes les flors i augmentar-ne el tamany.

Són així de preciosos:


Vacances a l'hort

Hem tingut l'hort tancat per vacances i a l'arribar quasi no el reconeixem. Està esplèndit gràcies als avis i padrins que han anat a fer un cop d'ull i també de mà.

Ens esperaven els carabassos, les aubergínies i algun tomåquet.