Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint.
Esperem que us agradi!
dissabte, 26 de juliol del 2014
Vacances a l'hort
Hem tingut l'hort tancat per vacances i a l'arribar quasi no el reconeixem. Està esplèndit gràcies als avis i padrins que han anat a fer un cop d'ull i també de mà.
Ens esperaven els carabassos, les aubergínies i algun tomåquet.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada