Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint. Esperem que us agradi!
diumenge, 27 de juliol del 2014
L'hort... de celebració
Algú ha sentit a parlar d'un hort dolç?
Habitualment es comenta la duresa del treball de l'hort, la satisfacció de les collites, les plagues, els remeis...
Avui us parlaré de la dolçor del nostre hort. Us presento la visió creativa d'una artista, el resultat de la inspiració personal de la meva jove nebona, Cristina Purroy, que està fent tot el possible per ser una excel·lent pastissera. Va aprofitar l'especial quarantè aniversari del meu marit per presentar-li aquest espectacular regal: un hort ben dolç i, sobretot, boníssism!!!!
Com podeu veure hi ha tots els detalls d'un hort convencional: tomaqueres lligades, melons, enciams, ravanetes, coliflors... i fins i tot el reg. La terra, com es pot comprovar, està molt ben abonada i fins i tot compta amb reg per goteig. L'envolta una tanca de fusta (com diuen les normes dels horts ecològics) fixada amb els corresponents claus ja rovellats per les humitats.
Si aquesta creació us ha encisat, us convido a fer-vos seguidors del bloc de la seva creadora:
D+D
http://dolcetsideliciosos.blogspot.com.es/
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada