Aquest desembre ha estat boirós, hem estat quasi tots els dies sense veure el sol. Hi ha qui li troba poesia en aquest clima enterbolit (potser fins i tot jo), però, renoi, quan fa tants dies que l'astre rei es nega a escalfar-nos, quan són tants els matins fotocopiats de les tardes... Això no hi ha poeta que ho aguanti!! S'ha de fugir, s'ha d'anar a comprovar que hi és, s'ha d'experimentar la molèstia dels seus rajos als ulls, clucs de tanta grisor...
I com s'agraeix!! Fem quilòmetres perquè ens toqui unes horetes el Sol, per alimentar-nos amb la seva vitamina. Literalment sortim del núvol i, resignadament, hi tornem a entrar. Aquests dies s'ha escampat una foto ben ilustrativa que ho mostra:
Afortunadament, no hi ha mal que cent anys duri i justament el dia de reis, en contra dels pronòstics meteorològics, vam poder gaudir-lo sense haver de viatjar.
Quin regal!! Això sí que va ser un regal de Reis!!!
...
Som gent ferma aquí, a Ponent, resistents, forts i perseverants. Potser per això ja hi tornem a ser... Ja la tornem a tenir, la boira, però aquest cop gebradora, tant si ens agrada com si no.
Quina paciència!!!