dimarts, 7 de febrer del 2017

Mentre l'hort hiverna...

Buscant buscant una coca sana per obsequiar com a berenar a un estimat convidat que el passat diumenge va venir a casa he trobat aquesta boníssima recepta.
L'he extret del web thermovegan i és una recepta del llibre "Delicias Veganas", del Toni Rodríguez, que es veu que és el fundador de Lujuria Vegana, un obrador d'alta pastisseria de Barcelona. Amb aquests antecedents i el comentari del web, que qualifica la coca com la més esponjosa mai tastada, m'hi vaig llançar i he de dir que tot és cert i que si ho voleu comprovar només us cal:

400 gr farina integral de espelta / 2 culleretes de bicarbonat / 2 culleretes de llevat en pols / 1 cullereta de sal / 2 culleretes de canyella molta / 210 gr de xarop d'atzavara / 180 ml d'oli de girasol / 220 ml de llet vegetal
1. Preescalfar el forn a 170 graus / 2. Posar els ingredients sòlids al got de la Thermomix i barrejar 10 segons a velocitat 6-7 / 3. Afegir la resta d'ingredients i tornar a barrejar 10 segons a velocitat 6 / 4. Posar la massa en un motlle prèviament sucat amb mantega i enfarinat i deixar-ho al forn uns 40-45 minuts.
Jo vaig utilitzar farina integral i llet d'espelta, que és el que en aquell moment tenia al rebost.

Quina bona pinta, eh?

Moltes gràcies als convidats que fan que remenem entre els receptaris i descobrim nous plaers per als paladars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada