Buscant buscant una coca sana per obsequiar com a berenar a un estimat convidat que el passat diumenge va venir a casa he trobat aquesta boníssima recepta.
L'he extret del web thermovegan i és una recepta del llibre "Delicias Veganas", del Toni Rodríguez, que es veu que és el fundador de Lujuria Vegana, un obrador d'alta pastisseria de Barcelona. Amb aquests antecedents i el comentari del web, que qualifica la coca com la més esponjosa mai tastada, m'hi vaig llançar i he de dir que tot és cert i que si ho voleu comprovar només us cal:
400 gr farina integral de espelta / 2 culleretes de bicarbonat / 2 culleretes de llevat en pols / 1 cullereta de sal / 2 culleretes de canyella molta / 210 gr de xarop d'atzavara / 180 ml d'oli de girasol / 220 ml de llet vegetal
1. Preescalfar el forn a 170 graus / 2. Posar els ingredients sòlids al got de la Thermomix i barrejar 10 segons a velocitat 6-7 / 3. Afegir la resta d'ingredients i tornar a barrejar 10 segons a velocitat 6 / 4. Posar la massa en un motlle prèviament sucat amb mantega i enfarinat i deixar-ho al forn uns 40-45 minuts.
Jo vaig utilitzar farina integral i llet d'espelta, que és el que en aquell moment tenia al rebost.
Quina bona pinta, eh?
Quina bona pinta, eh?
Moltes gràcies als convidats que fan que remenem entre els receptaris i descobrim nous plaers per als paladars.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada