Feia temps que tenia ganes de fer un pastís de pastanaga i per fi he ensopegat amb la recepta. Senzilla, amb pocs ingredients i tots sans, però amb un resultat espectacular. Una altra vegada tiro de recepta de Lujuria Vegana, del Toni Rodríguez. Gràcies per tenir-les en obert!!!
Personalment m'ha agradat molt, en fred i en calent. He xalat amb la crema que el recobreix perquè li dóna un punt dolç exquisit.
És una llàstima que des d'aquí no es pugui alimentar més que la vista, oi? A què espereu, doncs, per enfarinar-vos les mans o embrutar la Termomix?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada