dimecres, 16 de març del 2016

Esperant amb delit la primavera

M'agrada la primavera, tinc ganes que arribi... ja sento la seva olor, ja noto la seva claror... s'acaben els foscos dies i el recolliment.  S'obren les finestres dels colors i del bon temps.

Ja fa dies que la bonança del clima canviant que darrerament patim ha fet que els ametllers i presseguers dels camps que envolten la zona estiguin florits i que el paisatge sembli primaveral.

Potser això fa que encara tingui més ganes que arribi la primavera astronòmica... que els dies siguin tant llargs que em facin pensar que és malaguanyat no poder quedar-me al vespre a gaudir de l'acabament de la jornada perquè l'endemà m'he d'aixecar per anar a treballar. Si per mi fos faria vacances durant aquesta època només per seguir el ritme d'aquesta estació tant esplendorosa sense haver de matinar.

El nostre petit hort està fantàstic amb les faveres i pesoleres florides i encara més precioses estan les flors de la resta de la parcel·la. Els colors de les flors són més intensos i sembla que estiguin a punt d'esclatar de felicitat.

Tot apunta canvi.

La prunera està tant florida que fa un goig que enamora i aquest cap de setmana li hem penjat una caseta perquè els ocellets que vulguin hi puguin fer el niu.