Doncs aquí la teniu!!

El primer bancal que veieu està buit, el segon està plantat amb faveres i trèvol a fi de fer adob vegetal que, per cert, ara començarem a segar i servirà per abonar el primer i segon bancal (ja faré una entrada donant detalls). La resta del bancals són en plena producció, a més de la fila del costat de la tanca, on hi ha el roser, els girasols i un cogombre.
Oi que fa molt goig??
Per cert, algú ha vist al Sr. Nas de Pastanaga??
Ha quedat tant ben amagadat amb l'abundància de tot que s'ha convertit en un joc tipus "buscant a Willy"
Premi per qui el trobi!
Espero els vostres comentaris al blog!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada