Això de fer conserva sempre m'havia semblat una feina feixuga i pesada. En ple estiu posar-te als fogons, amb la calor... Buff!
I aquí estic, fent conserva! Amb gust i ganes, amb alegria de poder allargar la bona collita fins més ennlà de l'hivern!!
Gràcies a l'hort he canviat la perspectiva que tenia i ara puc reconèixer i agrair el treball que hi ha darrera d'un pot de conserva i també entendre la il.lusió amb què hom te'l regala.
Mireu quin goig


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada