Llevar-se un diumenge, esmorzar bé i anar a l'hort és una sensació nova que m'agrada. És diferent que anar-hi al tard: el sol fa poc que ha sortit, la llum és diferent, els insectes que hi ronden són uns altres...
Avui ens hem arromangat bé i hi hem fet molta feina, sobretot de neteja i de remoure la terra per preparar les noves plantacions. Hem tret la sindriera i la melonera, algunes plantes de flor que s'havien mort... També hem netejat de grama quasi totes les eres. Una feinada!
Pel que fa a la nova plantació, allí on vam fer l'adob verd hi hem fet maduixes, carxofes, cols, bròquils, cols de Bruseles (que m'encanten) escaroles i alguns enciams nés.
Aquesta és la nova imatge

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada