Un hort de 50 m2

Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint. Esperem que us agradi!

dijous, 28 d’agost del 2014

Mågia potàgia...

Un, dos, tres!!!

Del maig a l'agost. Nomès tres mesos!!

El tros, com el vam trobar a finals de maig












Publicat per Xuslada a 14:05
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

Xuslada
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2018 (3)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (2)
  • ►  2017 (4)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2016 (5)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2015 (16)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’agost (1)
    • ►  de juny (4)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (3)
  • ▼  2014 (26)
    • ►  de setembre (2)
    • ▼  d’agost (5)
      • Pensant en la tardor
      • Mågia potàgia...
      • Els vigilants de l'hort ens sorprenen
      • Fem adob verd
      • Fent conserva
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (12)

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

Tema Picture Window. Imatges del tema creades per kcline. Amb la tecnologia de Blogger.