dimarts, 12 d’agost del 2014

Els vigilants de l'hort ens sorprenen

Des que hem arribat de vacances hem tingut una mica de feina a arreglar l'hort: hem hagut de lluitar contra algunes plagues com la cendrosa, el mildiu i el pugó; hem segat i remenat l'adob verd; hem collit moltíssims tomàquets, carabassons i aubergínies. Amb tot hem anat fent conserva o hem cuinat plats que tenim al congelador.

Explico tot això perquè ens hem descuidat una mica dels girasols, dels nostres 12 vigilants de l'hort que ara ni giren al sol, ni miren a sol ixent: miren cap a terra! com si estiguéssin apenedits de vés a saber quina bestiesa... Quina sorpresa (i alleugerament) quan vaig veure que el motiu del cap cot no era sinò que estan plens de pipes delicioses.

Mireu, mireu...




Els tallarem i els deixarem assecar i gaudirem de llargues tardes menjant pipes mentre mirem pel·lícules. Ens espera un estiu ben entretingut!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada