Ja he comentat en una altra ocasió alguna semblança entre la terra i la vida.
Aquest estiu vaig rebre El Jardinero Fiel, de Clarissa Pinkola, un llibre on hi he trobat una altra relació interessant.
Diu: La terra és hospitalària i acollidora; és pacient: rep la llavor, la mala herba, la flor, la pluja, el gra, el foc. Permet i afavoreix l'entrada. Vaja, la millor amfitriona!
Sospito que aquesta actitud ens ajudaria en més d'una ocasió davant de dificultats, dilemes, opinions contràries... Sobretot tenint en compte que tenim molts més recursos com a persones que som!
Però què bé que ens va recordar-ho de tant en tant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada