dilluns, 26 de maig del 2014

Per on masteguen les plantes?

Les plantes per sí soles no es poden alimentar per molt de compost que tinguin. Necessiten una complexa interrelació amb el seu entorn. En aquesta imatge es veu ràpidament la funció de tots els organismes que podem trobar en el subsòl. Cucs, fongs, insectes... Que tenen com a missió descompondre la matèria orgànica perquè, en primer lloc, pugui penetrar al subsòl i, en segon lloc, pugui ser convertida en substàncies que poden absorvir les arrels i nodrir la planta.

Interessant, oi?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada