Aquesta és la primera planificació. Hem triat el sistema Gaspar Caballero, que consisteix en fer els bancals d'1,50 metres amb un pas pel mig, en aquest cas fet de fustes, on es planten les aromàtiques.
De moment deixem dos bancals sense plantar pensant en les rotacions i les plantacions de tardor.
Hem aprofitat l'espai entre l'hort i la tanca metàl•lica per posar el bagul de les eines i fer dos files de girasols. També hi plantarem cogombres perquè son una bona associació.
En el primer bancal hi ha melons, síndries, tomaqueres, un enciam, clavell de moro, alfàbrega, petúnies. Ha estat la decisió dels nens.
En el segon, porros, apis, tomaqueres, pebroteres, enciams, aubergínies i cebes, amb alfàbregues i farigola.
En el tercer hem sembrat espinacs, pastanagues, naps, ravanetes i xirivies. Avui acabarem de plantar-hi carabassons, mongeta de mata baixa i bledes.





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada