En aquests horts no es pot regar a manta. Són 90 horts i s'ha de repartir bé l'aigua. El sistema de reg és automàtic i s'engega l'estona necessària segons l'època de l'any. S'utilitzen sistemes d'estalvi d'aigua, com són el de goteig, per exudació o per micro tub.
Nosaltres ens hem decidit pel darrer perquè ens sembla que es distribueix millor l'aigua, ja que la plantació no depèn de la mida de la sortida d'aigua del sistema de goteig, ni sembla que es pugui embossar tant fàcilment com el d'exudació.
Ja l'hem instal•lat, però l'haurem de millorar perquè sembla que rega massa. Avui ho comprovarem in situ.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada