diumenge, 25 de maig del 2014

Formigues

Vam ser sembrar llavors i van aparèixer les formigues. Quina fila feien cadascuna ben carregada cap al cau!! Semblava que hi havia rebaixes... Unes cuades!!

Hi vam posar uns pots amb mel perquè hi quedessin enganxades, però va ser molt insuficient. Ens van dir que anegar els nius amb amb aigua i vinagre i ho vam
provar. El resultat molt millor.

Les anirem convidant a canviar de casa perquè no ens interessen al nostre hort. Un veí de parcel•la ens ha explicat que porten els pugons petits fins a les plantes perquè s'alimentin bé i les formigues, a canvi, n'extrruen una melassa que fabriquen.

Molt interessant!


2 comentaris: