Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint.
Esperem que us agradi!
dilluns, 9 de juny del 2014
La primera collita
Per fi ha arribat el dia mės esperat: collir.
Les primeres han estat les rabanetes, seguides dels enciams.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada