Aquest any hem fet patates. Només una fila, per provar i veure l'evolució de la planta. Aviat les podrem agafar, crec que aquest mes de juny estaran a punt.
Gràcies a això coneixem el depredador number one del món patater: l'escarabat de la patata. Mireu què bonic és el seu vestit, mireu quina combinació de colors tant preciosa. Aquest insecte es menja les fulles i, com es reprodueix ràpidament, si no el controles et quedes sense planta en un tres i no res.
S'agraeix el seu viu color perquè facilita molt veure'l i eliminar-lo, igualment que als seus ous, que els pon darrera les fulles i tenen un groc taronjós molt cridaner. Me n'he fet un tip de remenar les fulles i aixafar-los. Tot sigui per una petita però bona collita de patates!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada