Quan em pregunten: "que hi tens a l'hort" i els dic que remolatxes alguns fan cara d'estranyats... I, tot i que és redundant dir-ho, no m'estranya perquè jo sóc la primera a reconéixer que fins ara no en menjava.
Remenant entre llibres i articles he descobert que té moltes vitamines i minerals que ajuden a tenir una pell millor i a evitar l'envelliment. Això, als 40 anys, és quelcom a tenir en compte. Però aquesta desconeguda hortalissa encara amaga més propietats: alt contingut en åcid fòlic i vitamina B-9, que ajuda a la formació de neurotransmisors responsables de l'estat d'ànim.
Ja ho veieu, la remolatxa ens ajuda a estar més feliços, aquí teniu la resposta.
Ara la posem a les amanides, junt amb les rabanetes, i estic experimentant altres utilitats, per exemple, l'altre dia, volent fer un arròs amb productes de l'hort em vaig sorprendre a mi mateixa i tambè a la família amb una deliciosa recepta. Aquesta vegada la vaig fer a la Termomix: ceba, pastanaga i remolatxa tallada ben finament i sofregida uns minuts. Desprès hi vaig afegir camagrocs secs que encara tenia de la tardor i li vaig fer unes voltes perquè agafés tot el gust, arròs integral i l'aigua. A l'acabar hi vaig afegir parmesà. El resultat, un rissotto vermell deliciós.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada