Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint.
Esperem que us agradi!
diumenge, 14 de juny del 2015
L'hort al juny
Desprės de més de dues setmanes sense aparęixer per l'hort me l'he trobat així de guapo...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada