Un hort de 50 m2

Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint. Esperem que us agradi!

diumenge, 14 de juny del 2015

L'hort al juny

Desprės de més de dues setmanes sense aparęixer per l'hort me l'he trobat així de guapo...











Publicat per Xuslada a 6:09
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

Xuslada
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2018 (3)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (2)
  • ►  2017 (4)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2016 (5)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2015 (16)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’agost (1)
    • ▼  de juny (4)
      • L'hort al juny
      • 1000 visites
      • Remolatxa
      • Les patates
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (3)
  • ►  2014 (26)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  d’agost (5)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (12)

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

Tema Picture Window. Imatges del tema creades per kcline. Amb la tecnologia de Blogger.