Aquest és un nou projecte familiar. Hem llogat un hort urbà a la ciutat de Lleida i el treballarem entre el meu marit i els nostres dos fills. En aquest blog hi deixarem la nostra experiència tot sovint. Esperem que us agradi!
dissabte, 13 de juny del 2015
1000 visites
unhortde50m2 ha superat les mil visites!!!
Moltes gråcies seguidors incondicionals i esporàdics.
Hem fa molta il.lusió haver arribat al miler de visites al meu modest bloc i també veure que són d'arreu del món.
Per celebrar-ho res millor que un pastís, però en aquest cas haurà de ser virtual.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada