I les plantes i les herbes ho mostren augmentant el seu ritme de creixement.
Ara és el moment de plantar, tenim molta feina a fer. Triar tomàquets, aubergínies, pebrots, carabassons, cogombres, apis, bledes... Intentarem evitar errades de l'any passat com, per exemple, fer tomàquets raf. Enguany farem cor de bou a veure si vam millor. També m'agradaria posar carabassons rodons, que vam molt bé per fer farcits, i pebrots de morro gros, del piquillo i del padrón.
Pel que fa a les aromàtiques i a les flors enguany en farem un bancal, les posarem totes juntes excepte el romaní i dos espígols que custodien l'entrada a l'hort a banda i banda, i les útils alfàbregues repartides entre les hortalisses.
L'any passat, com sabeu, vam fer girasols, síndries i melons. M'agrada fer altres coses a banda de les hortalisses i les verdures. Enguany hem plantat dues parres, una de moscatell i l'altra de red glove. Ens agradaria plantar, també, panís per fer crispetes i, de moment, ja tinc unes petites plantes de cacauets preparades per transplantar a l'hort. Vaig comprar cacauets en cru, dels que venen com aliment de lloros, i els vam fer germinar a casa. Després, com l'any passat vam fer amb les pipes, els vam sembrar i ara que tenen la planteta ja estan a punt d'instal·lar-se a l'hort. Observeu a la foto què bé es veu el cacauet obert d'on li surt la nova planta.
Aquest és, a grans trets, el nostre projecte per aquesta nova temporada.
Ja és primavera!! Comença la temporada!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada