dissabte, 4 d’abril del 2015

El reg d'enguany

Ja fa uns mesos que el Jaume ha anat substituint el reg per microtub pel de goteig. L'experiència ens ha demostrat que regava massa i, com que la terra ja és prou argilosa, hi havia massa humitat.

El que valoravem del reg per microtub és que es pot moure i atançar a la planta o allunyar, segons interessi, en contra del de goteig, que s'ha de plantar a la vora del forat i es limita més la plantació. Per superar això el Jaume ha posat una extensió al tub amb una mànega flexible i, d'aquesta manera, es pot moure tot el tub de reg, si convé.

Ja veieu que l'hort és un laboratori d'experiment, i no només vegetals!!

Us deixo una foto que ho ilustra.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada