diumenge, 26 d’abril del 2015

Faves


Ja hem pogut tastar les faves... I què voleu que us digui? Doncs que són boníssimes, que no tenen res a veure amb les que he menjat fins ara!

Les faves han de ser un gran aliment perquè la natura les ha protegit amb un llit de cotó. Quan tries faves te n'adones de la seva delicadesa i quan investigues sobre les seves propietats, de la seva importància. Realment la natura les ha posat entre cotons perquè s'ho mereixen.

Vegem algunes de les seves propietats: contenen una vitamina que s'anomena tiamina i que actua disminuint la necessitat de sucre de l'organisme.  També contenen vitamina K i fósfor que ajuden a tenir uns ossos mės forts fixant-hi el calci.

A la seva composició hi trobem, també, proteīnes d'alt valor nutritiu que, combinades amb una mica de pa integral,  poden substituir la proteïna animal en un àpat.

Mireu, mireu...









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada