La primera collita de primavera han estat tres precioses cartxofes que es convertiran, juntament amb alguns bolets que nosaltres mateixos vam trobar al bosc, en un deliciós arròs.
Mireu què bonica és la carxofa. És com una flor. Preciosa per fora i deliciosa per dins. Les seves capes més dures amaguen el seu cor, tendre i ple de bones propietats. La seva tija forta també amaga un interior boníssim i tantes vegades llençat a les emcombreries per ignorància. No ho torneu a fer mai més!!
Que arribi en aquest temps, desprès de l'hivern, quan d'alguna manera reneixem, ens ve més que millor perquè una de les seves propietats és la de disminuir els nivells de colesterol en sang (tant perquè incrementa la seva eliminació, com perquè en disminueix la seva producció), a banda d'ajudar a netejar el fetge de substàncies tòxiques, bactèries, pesticides...
Un regal per al cos i per a la vista. Mireu quins verds, són preciosos...


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada