L'esforç de l'estiu ha tingut recompensa, el bancal que vam preparar amb lleguminoses i trevol ens ha donat unes cols i bròquils espectaculars. Han estat, amb diferència, les mates més guapes dels voltants.
L'hort, a l'hivern, s'alenteix tant que sembla que es pari definitivament, però és més fructífer del que em pensava. Aquest any nomès he anat al mercat a buscar fruita i alguna verdura (per variar). Hem menjat el de l'hort. És el primer any que no compro mongeta verda, ja que en vaig fer uns pots en conserva.
Una de les verdures que he comprat i que la propera temporada plantaré són les borratges, que m'han agradat mės que les bledes.
Dóna molta satisfacció fer les teves pròpies verdures, el teu propi menjar. A casa, des que tenim l'hort que mengem més verdura i, a més, ens agrada més. També puc dir que la resta del menjar que consumim també és de més bona qualitat. És un sentiment d'estar més aprop de la terra, de la natura, de la vida en general.
Us deixo una imatge ben bonica dels colors de l'hivern a casa.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada