Arribat el setembre la vida familiar, laboral i escolar s'acceleren amb l'inici del curs escolar i la dedicació a l'hort (almenys pel que a mi respecta) s'alenteix. Ja no hi ha tantes estones lliures i just trobo algun moment en cap de setmana.
Tot i això l'hort no para i segueix a ple rendiment.
Encara collim carabassons, aubergínies i pebrots! Les mongeteres estan atacades per l'aranya roja i els remeis que apliquem no acaven de funcionar. Les pastanagues han sortit boníssimes i estic fent uns brous amb la resta d'hortalisses molt nutritius.
Les noves plantacions són cols, bròquils, cols de Bruseles, espinacs i alguna mena d'enciam i escaroles. També hem plantat maduixeres.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada