dilluns, 2 de març del 2015

Plantacions de tardor

Arribat el setembre la vida familiar, laboral i escolar s'acceleren amb l'inici del curs escolar i la dedicació a l'hort (almenys pel que a mi respecta) s'alenteix. Ja no hi ha tantes estones lliures i just trobo algun moment en cap de setmana.

Tot i això l'hort no para i segueix a ple rendiment.

Encara collim carabassons, aubergínies i pebrots! Les mongeteres estan atacades per l'aranya roja i els remeis que apliquem no acaven de funcionar. Les pastanagues han sortit boníssimes i estic fent uns brous amb la resta d'hortalisses molt nutritius.

Les noves plantacions són cols, bròquils, cols de Bruseles, espinacs i alguna mena d'enciam i escaroles. També hem plantat maduixeres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada