Quan fa estona que no sents els petits de la casa penses que alguna n'estan fent perquè la calma i el silenci no és l'habitual en una casa amb canalla.
Això és precisament el que els seguidors d'aquest blogg haureu notat: calma i, sobretot, silenci... Oi? Fa molts dies que no faig cap entrada, han passat les vacances, ha començat la tardor i... Res de res.
Així que si heu pensat que alguna en passava heu donat en el clau: ENS HEM TRASLLADAT
Hem hagut d'acomiadar-nos d'aquell estimat trosset de terra on tants suors hi hem deixat, ha estat un adeu dur, però les coses canvien i ens hi hem de saber adaptar. Deixar que passi allò que ha de passar i agafar allò que la vida ens ofereix... no us recorda tot això al cicle de la vida de què hem parlat en més d'una ocasió en aquest blogg?
Aisss, que estic filosofant i això avorreix, ja ho sé...
Fins a la propera, que us mostraré el nou trosset de terra on plantarem les nostres il·lusions!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada