Us presento el nou tros. És més petit que l'altre, però ja creixerà. Això rai!
De moment continuem l'hort que tenia l'antic propietari. A primer cop d'ull hem vist que la terra és molt bona, que es nota que ha estat conreada des de fa molts anys. Només hem pogut plantar el que la temporada ens ha deixat, perquè a l'agafar-ho a l'octubre ja ens ha passat el temps de fer cols de brusseles (com us anyoraré), coliflors i brócolis...
Però tindrem cebes, alls, espinacs, faves, pèsols...
A banda de l'hort ara disposem de un gran jardí amb un jesamí i moltíssimes roses (entre d'altres flors i arbusts) i també d'alguns arbres, la qual cosa ens encanta: una prunera, una parra, dues oliveres, un gínjol, un llorer, un magnoli (que, per cert, és l'arbre que més m'agrada), un viburnum opulus (conegut per Bola de Neu), un pi, una morera i una madreselva.
Ara està tot adormit, descansen amb el fred, i ja està bé perquè nosaltres també hem de reposar, ja que hem tingut molta feina aquests darrers mesos. Passarem els mesos d'hivern abans que la primavera ho esclati tot i sigui un espectacle de colors i d'olors.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada