Ja hem traspassat el 15 d'agost, ja s'ensuma el setembre i no en tinc cap ganes de tornar a la rutina, que diuen... Rutina!! Amb lo bé que s'està de vacances, com pot algú anyorar els horaris o, fins i tot els companys de feina!! Jo als meus companys me'ls estimo molt, però lluny de la feina!!
M'he de treure com sigui el setembre del cap. Qui sap si per això avui he fet conserva de cogombre.
Potser he pensat secretament que si poso la frescor d'aquesta hortalissa dins d'un pot ben tancat quan l'obri retrobarė l'estiu. Bé, si més no, quan enceti el pot em trobaré amb una bona hamburguesa de vedella per amanir i mentre la mengi parlarem i pensarem en l'estiu passat i en el que vindrà.
Visca l'estiu!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada