dimarts, 12 d’abril del 2016

Easter


Easter, Ester, Ostara, Eastre... és el nom de la dehesa de la primavera de l'antiga religió anglosaxona, la dehesa de la fertilitat.

Fa uns dies els presseguers ens pintaven de rosa la plana de Lleida, ara són les pereres les que la guarneixen amb la seva manta de flors blanques...

Per a mi la primavera és el moment més espectacular de l'any. És el moment de la floració, de la fecundació... de nova vida, de nous projectes... És el retorn de la llum, és el sortir de la foscor necessària de l'hivern.


Avui no us parlaré més de flora, però; avui us presentaré un conte que he escrit i que tot just acaba d'arribar a les llibreries. Una història plena de vida i frescor, com la primavera.

Espero que us agradi i que us el feu vostre. Acaba de néixer però ara, entre tots, el podeu fer ben gran.

Molta llum i vigileu amb les al·lèrgies!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada