dimarts, 16 de febrer del 2016

Espinacs

La primera collita del nou tros són uns deliciosos espinacs.


Ens posarem tant forts com el Popeye si mengem espinacs i tots els altres aliments que calen per està sans, és clar i, a més, si fem unes hores de gimnàs!!

Els espinacs són rics en vitamina C, K i algunes del grup B, però, sobretot aprofitarem, la quantitat de vitamina A en forma de carotens que contenen i tindrem una bona vista, una pell i cabells fantàstics, les mucoses i el ossos envejables i, a més, millorarem el sistema immunitari.

Ja ho estic notant (ha ha ha)

Quin luxe de fulles verdes precioses plenes de clorofil·la, un antioxidant que ajuda a protegir del càncer.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada